گزارش به مردم:ناپاسخگویی بانک آینده!
پیام اقتصاد آنلاین:پیگیری مطالب و به نتیجه رساندن آن جزو اساسنامه و اصول رسانه پیام اقتصاد است.تلاش شده در این راستا دغدغه های ناظران و مردم و از جمله همراهان این رسانه در میانه راه رها نشود.
چندی پیش در گزارشی انتقاداتی را به بانک آینده و یکی از شعب آن مطرح کردیم و نوشتیم که نوع برخورد مدیر شعبه با یک متقاضی وام ازدواج که از قضا اهل رسانه بوده مشتی از خروار بوده است و نشان می دهد این بانک در مورد تکریم ارباب رجوع گویا حساسیت چندانی ندارد و به قول معروف صرفا زمانی مشتری مداری رخ می دهد که پولی قرار باشد به بانک واریز شود نه اینکه برداشت گردد.
پس از درج این گزارش دو تماس از سوی مسئولان این بانک با مدیر مسئول پیام اقتصاد آنلاین صورت گرفت و قول پیگیری و اعلام نتایج آن شد.اما پس از گذشت بیش از دو هفته نه دیگر تماسی برقرار شد و نه نتیجه پیگیری ها اعلام گردید.بهرحال انتظار این بود به نوعی موضوع بررسی و جبران شود ولی با توجه به بی توجهی مسئولان این بانک گویا باید به این نتیجه تلخ برسیم که موضوع ادعایی درست بوده و چنین رفتارهایی رویه است.
ضمن آنکه پس از درج گزارش مذکور پیام هایی نیز از سوی سایر خوانندگان پیام اقتصاد برای بخش ادمین ارسال شد که نشان می داد مردم چه مشکلاتی را برای گرفتن وام ازدواج متحمل می شوند که حاکی از اپیدمی این مشکل و عدم تطبیق اظهارات مسئولان با عالم واقع است.
خاطرنشان می شود که برخی از پیام های مردمی نیز اشاره به سختگیری های عجیب بانک آینده داشت اما صاحیان پیام، به دلیل آنکه بیم ایجاد اخلال در روند گرفتن وام داشتند از اعلام نام و مشخصات خود خودداری کردند.اما طی روزهای آینده مطالب دیگری نیز در مورد نحوه تعاملات این بانک با مردم به سمع و نظر خوانندگان خواهد رسید.
گزارش های قبلی در مورد بانک آینده را اینجا و اینجا می توانید بخوانید.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0