تیغ، داخل غذای رستوران هانی!

پیام اقتصاد آنلاین :یکی از همراهان پیام اقتصاد برای ما نوشته است : روز 23 مرداد از رستوران هانی هایپراستار غذایی سفارش دادیم. اواخر خوردن غذا بود که چیزی شبیه تیغه چاقو که بسیار هم تیز بود در غذا پیدا کردیم. باورنکردنی بود! تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم. 

تیغ، داخل غذای رستوران هانی!

مدیر شیفت شب رستوران گفت عکس آن را برایش بفرستم که فرستادم. تماس گرفت و عذرخواهی کرد و گفت پیک خود را می‌فرستد تا تیغ را بگیرد و به آشپزخانه مرکزی بفرستد چون ایراد از آنجا بوده. من هم پذیرفتم و تیغ را به پیک دادم. یک پرس غذا هم برای عذرخواهی فرستادند که من قبول نکردم اما پیک به اصرار، آن را تحویل داد. تماس گرفتم و گفتم نیازی به ارسال غذا نبود و برای من مهم است که موضوع را پیگیری کنید و پاسخ قانع‌کننده بدهید. چون اگر این تیغ وارد دهان می‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟ گفت حتماً پیگیری می‌کنند و خبر می‌دهند. دو روز گذشت و خبری نشد. دوباره پیگیری کردم مرا دعوت به صبر کردند. گفتم به نظرم دو روز فرصت برای پیگیری و ارائه پاسخ قانع‌کننده کافی بود. با این حال باز هم صبر کردم. بعد از ده روز که خبری نشد تصمیم گرفتم موضوع را رسانه‌ای کنم تا مردم بدانند برند معروفی مثل رستوران هانی برای سلامت مشتریان خود کوچک‌ترین ارزشی قائل نیست. در این ده روز حتی یک نفر از مدیران مجموعه، به خود زحمت ندادند تماس بگیرند و توضیح مختصری بدهند یا عذرخواهی کنند. اگر حتی مو داخل غذا بود، می‌شد توجیه کرد اما تیغ باورکردنی است؟! با این رفتارشان مطمئن شدم اگر تیغ وارد دهان شده و آسیب جبران‌ناپذیری به ما وارد کرده بود کلاً منکر موضوع می‌شدند. خودتان قضاوت کنید: به رستوران هانی که نه سلامت مشتری برایش اهمیت دارد و نه پاسخگویی به مشتری، می‌توان اعتماد کرد؟ توضیح: تصاویر چت با مدیر شیفت شب رستوران و فاکتور غذا و ارسال تیغ به رستوران و... موجود است.

انتهای پیام/