پیام اقتصاد آنلاین گزارش می دهد

جی پلاس؛بی کیفیت و بی تعهد

پیام اقتصادآنلاین:درست از زمانی که تحریم ها شدت گرفت و یک به یک شرکت های کره ای ایران را ترک کردند وضعیت بازارهای مختلف کشور از جمله لوازم خانگی آشفته شد.به نوعی که هم انحصار ایجاد شد ،هم قیمت ها افسانه ای رشد کرد و هم کیفیت محصولات پایین آمد.جالب آنکه این سه نیز با یکدیگر ارتباط تنگاتنگی دارند:بازار لوازم خانگی ایران به شدت از انحصار ایجاد شده رنج می برد و این رنج برای مردم عادی شرایط را خطیرتر کرده است.مردم نیازمند و گرفتار تورم ناچارند محصولات بی کیفیت ایرانی و شبه کره ای را با چندین برابر قیمت نرم جهانی خرید کنند ولی در نهایت هم متضرر خواهند شد زیرا عمر مفید این محصولات یا پایین است و یا کارآیی لازم را ندارد.


جی پلاس؛بی کیفیت و بی تعهد

برند گلدایران که پیش از ایران نمایندگی ال جی کره را برعهده داشت و رضایت نسبی از آن وجود داشت بعد از رفتن کره ای ها برندی به نام جی پلاس را نمایندگی می کند که طبق گفته گلدایران ایرانی است ولی کارشناسان می گویند برند جی پلاس حاصل مونتاژ قطعات بی کیفیت چینی ،ایرانی و بعضا کره ای است.حاصل این سرهم بندی هم شده محصولات بی کیفیتی که تناسب مشخصی با حجم تیلیغات پر رنگ و لعاب این شرکت ندارد.

اما جالب آنجاست که شرکت مذکور هم مدعی کیفیت است و هم مدعی قیمت مناسب و هم مدعی خدمات پس از فروش قابل قبول!ولی در عالم واقع چنین نیست.

طی روزهای گذشته برخی خوانندگان پیام اقتصاد پیام های متعددی در مورد کیفیت پایین محصولات این شرکت و همچنین خدمات پس از فروش پر نقص آن گلایه هایی را مطرح کرده اند .یکی از خوانندگان پیام اقتصاد برای ما نوشته است:« دقیقا ۳سال پیش یک تلویزیون از گلدیران مارک جی پلاس خریدم که بعد از ۳سال بک لایتش سوخته و شرکت بی تعهد، قطعه مورد نظر را ندارد و برای تعمیر میگویند کل پنل تلویزیون باید عوض شود و ۲۳میلیون تومان باید بدهید. خود تلویزیون۲۶میلیون هست.این حرفشان مانند اینست که درب یک ماشین ضربه خورده باشد و   شرکت تولید کننده اجبار کند که باید اتاق ماشین عوض بشود، چون درب تنها را ندارند. حدود ۴۰روز هست با شرکت تماس میگیرم ولی حرف خودشان را میزنند و جدیدا هم دست به سر میکنند. شرکتی که محصولی میفروشد و ۱۰سال تضمین تامین قطعات دارد چرا مردم را اذیت میکنند.  بگفته چند تن از نمایندگان  شرکت،۹۰ درصد این نوع تلویزیون که فروخته اند همین مشکل را داشته و جالب اینکه وقتی بعد از اتمام گارانتی برای   تمدید گارانتی اقدام کردم، متاسفانه در لیست تمدید گارانتی شرکت نبود و خود شرکت واقف به مشکل این نوع محصول بوده.. تقاضا دارم منعکس بفرمایید تا مردم از شرکتهای بی تعهد خرید نکنند تا مانند من، به مشکل برخورد نکنند و نیز شرکت گلدیران، موظف به ارائه خدمات گردد.»

همانطور که گفته شد این شرکت در توضیحاتی که در مورد فعالیت های خود داده مدعی کیفیت و خدمات پس از فروش است اما در عالم واقع این ادعاها گویا صحیح نیست!

منتظر پاسخ شرکت گلدایران هستیم.

انتهای پیام/