بیمه میهن با پوست اندازی از درون، الگوی سایر شرکت‌های بیمه خواهد شد

پیام اقتصاد آنلاین : مدیرعامل بیمه میهن، از لوگوی جدید این شرکت به عنوان نمادی برای ارتباط قوی و موثر تر با مردم به ویژه بیمه گزاران یاد کرد.


بیمه میهن با پوست اندازی از درون، الگوی سایر شرکت‌های بیمه خواهد شد

سید هادی شیخ الاسلامی، در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس، با اشاره به طراحی لوگوی جدید این شرکت، گفت: لوگوی قدیمی شرکت بیمه میهن کمی خشک و فاقد لطافت لازم برای ارتباط گیری با مشتریان بود و به همین دلیل، تیم جدید تصمیم گرفت تا لوگوی جدیدی متناسب با شرایط و فعالیت‌های شرکت طراحی و ارائه کند.

وی افزود: در لوگوی جدید، ارتباط گیری با مشتری مد نظر قرار گرفته است به طوری که بیمه گزارا منبعد خواهند توانست با شرکت بیمه میهن ارتباط صمیمی تری برقرار نمایند.

مدیرعامل بیمه میهن در پاسخ به سوالی مبنی بر فعالیت‌های شرکت در دوره جدید مدیریتی، تصریح کرد: ما رقابت را از درون شرکت خود آغاز کرده و تا سرمنزل مقصود پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به ان که بیمه میهن با سایر شرکت‌های بیمه رقابتی نخواهد داشت، یادآور شد: رقابت با سایر شرکت‌ها، ما را از اهداف خود دور خواهد کرد، بلکه شرایط به گونه‌ای است که با تغییر وضع موجود داخل شرکت، ابتدا خود را قوی تر کرده و سپس، با انجام فعالیت‌های بیمه گری، پیشتازی نسبت به سایر شرکت‌ها در عمل به وجود خواهد آمد، بنابراین بیمه میهن کاری به فعالیت سایر شرکت‌های بیمه نداشته و آن‌ها رقیب خود نمی‌بیند تا وارد بازی رقابتی با آن‌ها شود.

انتهای پیام/