کیفیت پایین اتاقک و عدم پاسخگویی/ در اتاقک را تخته کنید بهتر است!

پیام اقتصاد آنلاین :یکی از همراهان پیام اقتصاد برای ما نوشته است:


کیفیت پایین اتاقک و عدم پاسخگویی/ در اتاقک را تخته کنید بهتر است!

روز پنجشنبه ما یک ویلا (بهتره بگم خونه باغ) سمت سهلیه کرج از طریق اتاقک با مبلغ ۵میلیون و ۵۰۰ تومان وجه رایج مملکت رزرو کردیم که آخر هفته رو به در کنیم که متاسفانه تیم اتاقک ما رو به در کردن.

‏اولا که لوکیشینی که برامون ارسال کردن نزدیک به یکی و دو کیلومتر متفاوت از لوکیشین واقعی ویلا بود که بابت همین ما نزدیک به یک ساعت دیرتر ویلا رو تحویل گرفتیم و بخاطر ناهمواری های جاده‌ای ماشین هامون آسیب دید

‏بعد ورود به باغ و مشاهده استخر(حوز)بدلیل عدم نظافت مناسب تصمیم گرفتیم از استخر استفاده نکنیم و به قولی با شرایطش کنار اومدیم حدود یکی و دو ساعت بعد دیدم حتی اتاق ها هم از نظر تهویه مشکل دارن و کولرها خرابن، همون جا تصمیم گرفتیم با پشتیبانی  اتاقک تماس بگیریم که چاره‌ای کنن

‏تنها نتیجه تماس اول این بود که عکس بفرستید پیگیری میکنیم، این پیگیری تا پاسی از فردا طول کشید و تصمیم گرفتیم دوباره با پشتیبانی تماس بگیریم که حداقل از شرایط نامناسبی که داریم مطلعشون کنیم، نتیجه پاسخ دوم هم این بود که تیم کنترل کیفی باهاتون تماس میگرن که تا امروز ما منتظر تماسیم

‏کلام آخر اینه که اگه واقعا درکی از پشتیبانی و سرویس دهی ندارید در محصولتون رو تخته کنید یا اینکه مردم رو برای کنترل و پیگیری مشکل سرویس‌دهی‌تون به کوچه‌ علی چپ حواله نکنید.

 

 

انتهای پیام/