اتوبوس زیر را با رنگآمیزی حرفهای نگاه کنید چیکار کردن؛ ظاهرا این یه تبلیغ باغ وحشه! به این روش بازاریابی خلاقانه و خارج از چارچوب، بازاریابی چریکی (Guerrilla marketing) در ادامه انواع نمونههای این بازاریابی برای ایده گرفتن شماره قراره دادم.
مک دونالد یا به قول خارجیا مک دانلد ببینید به چه شکل ماهرانهای خطکشی عابر پیاده رو تبدیل به سیبزمینیهای خودش کرده.
حالا نیاز به خرج زیادم نیست، این کلینیک دندونپزشکی اعلامیه کاغذیشو به همین سادگی خلاقانه و خفن طراحی کرده که روی هر دندون آدرس و شماره کلینیک قراره گرفته و قابل کندنه.
شیشهشور رو به همین خفنی روی شیشه ایستگاه اتوبوس تبلیغ کردن و قدرت تمیزکنندگیشو به رخ کشیدن.
آخ آخ من هنوز اینو نخورده، معدم از تندیش سوراخ شد. یکی از مزایای این مدل بازاریابی اینو که اون حس و حال محصولتونو میتونید انتقال بدید و دیده بشید.
آدیداس یه سری از فروشگاههای کفششو به شکل جعبه کفش خودش رو دراورده که از فاصله دور هم چشم آدمو میدزده.
یه کار دیگه از مک دونالد ببینید که از چراغ خیابون چجوری برای نشون دادن قهوههاش استفاده کرده.
بشین که بریم! از صندلیهای ایستگاه اتوبوس برای نشون دادن ترن هوایی شهربازی و تبلیغش استفاده کردن.
این عالیه! از چاه فاضلاب و بخاری که ازش خارج میشه استفاده کرده و قهوه داغ خودشونو نشون دادن!
نشنال جئوگرافیک برای تبلیغ کانال تلویزیونیش، اتوبوس و درشو جوری رنگ کرده که وقتی در باز میشه انگار کوسه دهنشو باز کرده تا شمارو ببلعه.
این تبلیغ خمیر دندون به خوبی قدرت سفیدکنندگی خودشو با استفاده از چراغ نشون داده.
کیتکت نگاه کنید چجوری از تختههای نیمکت برای نشون دادن محصول خودش نشون داده، مگه میشه اینو کسی ببینه و هوس نکنه کیت کت بخره؟ البته ما نهایتا بتونیم تکتک بخریم.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0