حضور معاون رئیس جمهور و رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع مدیران بیمه دی
پیام اقتصاد آنلاین:رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز ۲۸ اردیبهشتماه ۱۴۰۲ با حضور در اختتامیهی همایش سراسری مدیران بیمه دی که در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن دیدار با مدیران این شرکت، مأموریت نخست بیمه دی را، رضایتمندی خانوادهی معظم شهداء و ایثارگران قلمداد نموده و خدمترسانی به این جامعهی معزز را موجب نعمت و عزت دانست.
معاون رئیس جمهور با اشاره به پیشینهی تشکیل بیمه دی خاطرنشان کرد؛ غالباً بیمهها در ذیل بانکها تشکیل میشوند، اما بیمه دی در راستای خدمترسانی مطلوب به جامعه ایثارگری، به طور مستقل و پیش از شکلگیری بانک تأسیس شد که این نشان از اهتمام ویژه نسبت به خدمترسانی به این جامعهی هدف داشته و دارد. وی ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع خانوادهی کارکنان بیمه دی، به رویکرد توسعه محور بیمه دی اشاره نموده و با توجه حاکم شدن چنین نگاه جدیدی در این شرکت اظهار امیدواری کرد؛ مجموعهی بیمه دی شاهد رشدی همه جانبه باشد. ایشان با بیان اینکه هر سازمانی میباید در حال نو کردن خودش باشد، افزود؛ اهداف بلندمدت مشخص هستند، اما رویکردها و روشها میبایست متناسب با شرایط و اقتضائات زمانه تغییر یابند. دکتر قاضیزاده هاشمی اظهار داشت؛ امروز ساختار جامعهی هدف ما نیز تغییر کرده و بنیاد شهید و سازمانهای وابسته به آن را نمیتوان به سیاق گذشته مدیریت نمود. از این رو، برای نیازهای جدید، میبایست برنامه داشت و بازطراحیهای لازم صورت پذیرد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ، سخنران همایش
دکتر پورابراهیمی با حضور در همایش سراسری بیمه دی، این شرکت را در آستانهی تحولاتی بزرگ، قلمداد نمود.
در نخستین روز از همایش سراسری ستاد و شعب بیمه دی که روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشتماه ۱۴۰۲ و در مشهد مقدس برگزار شد، آقای دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور یافته و به ایراد سخنرانی و بیان نقطه نظرات خود پرداخت.
دکتر پورابراهیمی با بیان اینکه «بیمه دی» در بخش توانگری، جزو رتبههای برتر کشور است، گفت؛ این موضوع، یک فرصت و مزیت برای مجموعه بیمه دی به شمار میرود. ایشان همچنین با بیان اینکه خروجی برنامه هفتم توسعه میباید منجر به ارتقاء صنعت بیمه در کشور شود، بیان داشت؛ شاخصها و سیاستهای «بیمه دی» نشان از قرار گرفتن این مجموعه در آستانهی تحولاتی مطلوب دارد.
دکتر پورابراهیمی در همایش سراری مدیران ستاد و شعب بیمه دی اظهار داشت؛ امیدوارم بیمه دی با همین نگاه که متاثر از رویکرد کارآمد مهندس موهبتی در جایگاه مدیریت این مجموعه است، اتفاقات خوبی را برای بیمه دی و صنعت بیمهی کشور رقم بزند. زیرا با داشتن صنعت بیمه مقتدر میتوانیم کارهای بزرگی را در کشور به انجام رساند.
برنامههای عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۲ تبیین شدند
در این همایش ، مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی با اشاره به نقش سرمایهی انسانی در تولید ثروت و همچنین سهم بیمه دی از بازار صنعت بیمه بیان داشت؛ با وجود سرمایهی انسانی ماهر، متعهد و متخصصی که در شرکت بیمه دی گرد هم آمدهاند، میبایست این سهم بهبود و افزایش یابد. مدیرعامل بیمه دی، انگیزه و داشتن برنامه را از جمله اهم اقدامات برای رسیدن به اهداف و تحقق آنها برشمرده و برگزاری چنین همایشهایی را در راستای تبیین برنامهها ضروری و مؤثر قلمداد نمود.
مدیرعامل بیمه دی با بیان اینکه ذائقهی مشتریان صنعت بیمه در حال تغییر است، بر تنوع و تقویت کیفیت محصولات بیمه دی تاکید نموده و گفت: در راستای مشتریمداری میبایست در پی ارتقاء خدمات خود باشیم. مهندس طاهر موهبتی با اشاره به ویژگیهای روانی خرید بیمهنامه توسط جامعه اظهار داشت، محصولات ارائه شده از سوی شرکتهای بیمهای، خدماتی نامحسوس و غیرفیزیکی هستند و از این رو مجاب نمودن دیگران برای بهرهمندی از این خدمات بیمهای، نیازمند تخصص و تبحر است که خوشبختانه در بیمه دی شاهد تلاش و فعالیت سرمایهی انسانی جوان و با انگیزهای برای از پیش رو برداشتن موانع هستیم.
مدیرعامل بیمه دی با اشاره به تجربهی خوشایند مشتری، بر لزوم تغییر نگاه در مشتریمداری تصریح داشته و افزود؛ در استراتژیهای نوین، میبایست با مشتری فکر کرد و نَه برای مشتری. مهندس موهبتی، پرتفوی باکیفیت را اولویت سال جاری بیمه دی عنوان کرد و افزود: باید خود را در معرض پایش و ارزیابی مستمر قرار دهیم تا ضمن رفع اشکالات و بهبود فرآیندها، ریسک را کاهش و خدمترسانی به مشتریان را ارتقاء دهیم.
مهندس موهبتی با تأکید بر اهمیت تحول دیجیتال به عنوان یک مزیت رقابتی در صنعت بیمه خاطرنشان کرد؛ اگر خدمات خوبی ارائه ندهیم، رقبای جدی وارد میدان می شوند. وی همچنین بیان داشت؛ با توجه به حرکت جهانی به سوی دیجیتالی شدن پدیدهها، می بایست به سوی فنآوریهای نوین در ارائهی خدمات حرکت نمائیم. مدیرعامل بیمه دی تصریح کرد؛ میبایست در سال جدید، صدور بیمه نامه آنلاین در همه رشتهها از طریق اپلیکیشن محقق شود و در بخش رسیدگی، ارزیابی آفلاین در دسترس باشد. ما هیچ راهی برای ورود بازیگرهای جدید به پرتفوی بیمه دی نداریم جز با افزایش خرده فروشی، بنابراین ارتقای جایگاه شعب و افزایش اختیارات شعب از ابلاغ های جدید خواهد بود تا پاسخگویی شعب بیشتر شود.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0