​مدیرعامل پخش سراسری در راستای اجرای صحیح فروش تاکید کرد

هماهنگی بیشتر شعب همجوار با شرکت‌های تولیدی

تاریخ انتشار : 1401/2/21 04:54

پیام اقتصاد آنلاین : در جهت تحقق بودجه پیش‌بینی شده، نیاز است شعب همجوار با شرکت‌های تولیدی، جهت تولید محصولاتی که در بودجه آن‌ها پیش بینی شده هماهنگی لازم را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مهدی صولی مدیرعامل پخش سراسری بازارگستر پگاه در جلسه شورای معاونین با اعلام این مطلب افزود: این هماهنگی موجب تا در فروش خللی ایجاد نشود و چنانچه شرکت‌ها مشکلی در تولید داشتند، سریعا جهت تامین از سایر شرکت‌ها به پخش سراسری اعلام کنند.

او با اشاره به اهمیت موضوع فروش باحفظ منافع مردم به عنوان مشتریان نهایی گفت: ضایعات مجموعه از سال ٩٨ تا کنون رو به کاهش بوده و همه مدیران مناطق در این مسیر موظف هستند ضایعات را کاهش دهند که لازم است در این راستا دبیر کمیته ضایعات در اسرع وقت مشخص شود.

مدیرعامل پخش سراسری بازارگستر پگاه تصریح کرد: مهمترین کار ستاد برنامه‌ریزی برای فروش بهتر است و مناطق نیز وظیفه اجرای تصمیم‌گیری‌ها و نظارت بر آن را دارند.

وی ادامه داد: سعی شود تا تخفیفات در کانال خرده فروشی اعمال و از فروشگاه‌های خرده فروشی کد ملی اخذ شود.


آخرین خبرها